Новини и статии

Контрацептивите намаляват сексуалното желание

Публикувано в: Здравни новини 4 May 2010

healthpills101306

Германски учени са установили, че има връзка между приема на хормонални контрацептиви и намаленото либидо.

Проучването, публикувано в Journal of Sexual Medicine, е проведено с 1086 жени, които имат редовен сексуален живот. Те са попълнили въпросник за вида на контрацепцията, която използват, и наличието на сексуални проблеми.

Резултатите показват, че участничките, които приемат хормонални контрацептиви, страдат по-често от сексуална дисфункция в сравнение с останалите, които използват презервативи.

Източник: Health.bg

Сподели в:

Нередност Изпрати Принтирай
Facebook

Няма коментари

Съдържанието в коментарите представя мнението на потребителите на Medicine.bg. То не е проверено от модератор за медицинска или фактологическа точност и не замества консултация със специализирано мецинско лице.

Добави коментар

Коментари, които не са свързани с темата и съдържат неподходящо съдържание, могат да бъдат модерирани или премахнати.

Нагоре към статията

Индекс на телеснaта маса

см
кг.
год.
Регистрация на лекар

Вие сте лекар?

Създайте подробен профил и представете вашата практика.

Page generation time: 0.11487 seconds