Новини и статии

Когато сте на диета

Публикувано в: Хранене и диети 24 June 2011

jenapievoda1

Стъпка 1

Пийте не по-малко от 2 литра вода на ден. Ако пиете малко, вашият организъм автоматично преминава на икономичен режим и се старае да съхрани колкото се може повече вода. В резултат течностите се складират в лицата, ръцете и краката, които отичат. Ако пиете достатъчно вода, излишното количество се изхвърля от организма. Полезни са минералната вода и зеленият чай. Кафето, диетичната кола и сока също набавят течност в организма, но са много калорични.

Стъпка 2

Не по-малко от 3 пъти на ден консумирайте плодове и зеленчуци. Те са богати на фибри. Ако похапнете между обяда и вечерята ябълка или морков, ще бъдете сити и няма да се сетите за сладкиши. Нека на бюрото ви да има чиния с плодове, а не пакет с бисквити.

Стъпка 3

Откажете се от алкохола. Любимите напитки като вино, бира, коняк обезводняват организма. Недостигът на вода, както вече знаем, води до отоци. Да не говорим, че алкохолът е много калоричен продукт.

Стъпка 4

Приемайте повече калций. Ако всеки ден в организма постъпва не по малко от 1,2 мг калций, вие ще отслабнете бързо. За това е достатъчно да изпивате 3 чаши мляко или да изяждате 80 г обезмаслена извара. Калцият е в изобилие в рибата, бадемите, фъстъците и изсушените плодове. Хранете се с повече млечни продукти. Не изключвайте съвсем месото. В умерени граници то е абсолютно необходимо на организма. Дневната доза на мазнините е 90 г в това число и растителни не по-малко от 25 г.

Стъпка 5

Колкото повече сол приемате, толкова по-голям е рискът от възникването на отоци. Много сол и консерванти съдържат консервите и полуфабрикатите. Освен тях към рисковата група се причисляват солените блюда на азиатската кухня, консервираните супи и зеленчуци, рибни и месни консерви, чипс, солени ядки, пушени меса. Отказът от сол ще ви помогне да нормализирате високото кръвно налягане.

Стъпка 6

Ако отслабвате интензивно, неминуемо кожата ще провисне. Затова съчетавайте диетата със силови тренировки. Така ще поддържате мускулите в тонус. Желателно е да включите и масаж на цялото тяло.

Източник: Health.bg

Сподели в:

Нередност Изпрати Принтирай
Facebook

Няма коментари

Съдържанието в коментарите представя мнението на потребителите на Medicine.bg. То не е проверено от модератор за медицинска или фактологическа точност и не замества консултация със специализирано мецинско лице.

Добави коментар

Коментари, които не са свързани с темата и съдържат неподходящо съдържание, могат да бъдат модерирани или премахнати.

Нагоре към статията

Индекс на телеснaта маса

см
кг.
год.
Регистрация на лекар

Вие сте лекар?

Създайте подробен профил и представете вашата практика.

Page generation time: 0.31834 seconds