Новини и статии

Млякото тонизира мускулите и намалява мазнините след тренировка

Публикувано в: Фитнес и тонус 27 May 2010

woman_drinking_milk

Жените, които пият по 2 чаши мляко дневно след тренировка с тежести, натрупват повече мускулна маса и губят повече мазнини в сравнение с тези, които пият енергизиращи напитки. Това са установили канадски учени. Упражненията за издръжливост не са популярен избор сред жените, но те имат големи ползи за здравето - повишават силата, мускулното и метаболитното здраве, костна плътност и др.

Изследването, публикувано в Medicine and Science in Sport and Exercise, показва, че млякото увеличава мускулната маса и понижава нивата на мазнини и при жените. Предишни данни доказваха този ефект само при мъже. В проучването са взели участие млади жени, които не са вдигали тежести преди. След тренировка е трябвало да консумират или нискомаслено мляко (500 мл), или подсладена енергизираща напитка. В резултат тези, които са консумирали мляко, са имали по-добре оформени мускули и по-малко мазнини.

Според учените комбинацията между упражненията за издръжливост и млякото подобрява не само формата на тялото, но и здравето на жените.

Източник: Health.bg

Сподели в:

Нередност Изпрати Принтирай
Facebook

Няма коментари

Съдържанието в коментарите представя мнението на потребителите на Medicine.bg. То не е проверено от модератор за медицинска или фактологическа точност и не замества консултация със специализирано мецинско лице.

Добави коментар

Коментари, които не са свързани с темата и съдържат неподходящо съдържание, могат да бъдат модерирани или премахнати.

Нагоре към статията

Индекс на телеснaта маса

см
кг.
год.
Регистрация на лекар

Вие сте лекар?

Създайте подробен профил и представете вашата практика.

Page generation time: 0.20519 seconds