Новини и статии

Съвети за стегнато дупе

Публикувано в: Фитнес и тонус, Красота и естетика 21 February 2011

uprajneniyazadupe

Физическите недостатъци често са осмивани от обществото и хората се срамуват, когато нямат добре оформена фигура или несъразмерни части на тялото... Ако искате стегнато дупе, то следващите съвети ще ви помогнат.

Приклякванията и падането първо на едното коляно, а после на другото, са основните движения при упражненията за задните части. Те могат да са отегчителни и ако не се извършват правилно, леко болезнени. Старайте се да държите гърба си изправен, а коленете на равнището на стъпалата. Наблягайте на краката и свивайте задните си части, докато се изправяте при тези 2 упражнения. Изпълнявайте ги бавно. Те са полезни и за мускулите на бедрата.

Правенето на мост е едно от добрите упражнения. То може да се прави дори и в леглото.  Свийте единия крак в коляното, а другия изпънете нагоре. Повдигнете ханша колкото може по-високо, задръжте и стегнете задните части за 5 секунди. Повторете 10 пъти. Разменете положението на краката и повторете упражнението.

Изкачването по стълби също е подходящо упражнение. Намерете стълби и се изкачвайте и слизайте по тях известно време. Ако разстоянието между стъпалата е малко, вместо да редувате краката ги изкачвайте едно по едно с десния крак напред, а следващият път с левия напред.

Скачането на въже е едно от най-полезните упражнения за цялото тяло. То е чудесно и за сърцето, и за белите дробове. Скачайте колкото може по-високо и по-бързо една минута, след това отдъхнете. Повторете упражнението 3 пъти.

Когато вдигате гири, не забравяйте да опънете коленете си. Накланяйте горната част на тялото напред, докато не почувстване напрежение в бедрата. Свивайте полукълбата на задните си части, докато се изправяте отново.

За оформяне на очертанията на полукълбата и стопяване на бричовете правете следното упражнение: с изпънати крака повдигайте бавно единия крак настрани, колкото може по-високо. Повтаряйте упражнението ту с единия, ту с другия крак.

Паркирайте колата си по-далеч от мястото, което трябва да посетите – мола, супермаркета и дори работното място. Няма смисъл да седите в колата и да чакате да се освободи паркомясто, когато имате възможност за допълнително движение.

След като приключите с гимнастиката изпийте една чаша вода с малко протеин на прах, за да отпуснете мускулите си.

Източник: Health.bg

Сподели в:

Нередност Изпрати Принтирай
Facebook

Няма коментари

Съдържанието в коментарите представя мнението на потребителите на Medicine.bg. То не е проверено от модератор за медицинска или фактологическа точност и не замества консултация със специализирано мецинско лице.

Добави коментар

Коментари, които не са свързани с темата и съдържат неподходящо съдържание, могат да бъдат модерирани или премахнати.

Нагоре към статията

Индекс на телеснaта маса

см
кг.
год.
Регистрация на лекар

Вие сте лекар?

Създайте подробен профил и представете вашата практика.

Page generation time: 0.03749 seconds