Новини и статии

Гимнастика с раменете помага при плексит

Публикувано в: Фитнес и тонус 15 June 2009

Схванатите стави мъчат много от хората, особено служителите, които трябва по цял ден да стоят на бюрото, без да се движат. Предлагаме ви няколко упражнения, които са първият етап по пътя към активен живот. Изпълнявайте ги всеки ден, намерете оптималния за себе си ритъм и натоварване и много скоро ще почувствате значително облекчение.

Упражнения за шия и рамене

Застанете с изправен гръб, отправете поглед право напред, без да отпускате брадичката. Поставете показалеца на края на носа, след това внимателно наведете глава назад. Трябва да почувствате леко разтягане в задната повърхност на шията. Задръжте за три секунди и бавно се върнете в изходно положение.

Внимателно обърнете глава наляво, като погледнете през лявото рамо. След това върнете в изходно положение и повторете същото движение надясно.

Изправете се, отпуснете рамене и ръце. Внимателно движете раменете отначало напред, след това нагоре, назад и долу. След това сменете посоката.

Източник: Блиц

Сподели в:

Нередност Изпрати Принтирай
Facebook

1 Коментар

Съдържанието в коментарите представя мнението на потребителите на Medicine.bg. То не е проверено от модератор за медицинска или фактологическа точност и не замества консултация със специализирано мецинско лице.

Упражненията са ефикасни, веднага намалява болката ! Ураааа

Добави коментар

Коментари, които не са свързани с темата и съдържат неподходящо съдържание, могат да бъдат модерирани или премахнати.

Нагоре към статията

Индекс на телеснaта маса

см
кг.
год.
Регистрация на лекар

Вие сте лекар?

Създайте подробен профил и представете вашата практика.

Page generation time: 0.11561 seconds