Новини и статии

Как да предотвратим натрупването на килограми

Публикувано в: Хранене и диети, Фитнес и тонус 21 April 2010

slimwoman1300x242

Колко движение е необходимо и от какъв хранителен режим имате нужда, за да предотвратите натрупването на килограми в дългосрочен план? Специалистите не са убедени, че има магическа рецепта за това.

По-голямата част от жените с нормално тегло обаче, може да имат много по-добри резултати, ако жертват 60 минути дневно, за да спортуват. С оглед на факта, че броят на пълните хора се увеличава с всеки изминал ден, изследванията, свързани с предотвратяване на натрупването на килограми, стават все по-важни, посочва Science Daily. Данните от изследване, реализирано от учените от Харвардския медицински колеж и болница Брайгъм, в което са участвали 34 079 жени, установи, че физическата активност може да предотврати натрупването на допълнителни килограми, но само за жените с индекс на телесната маса под 25. За по-пълните, физическите упражнения не биха имали ефект, ако не бъдат придружени с необходимото ограничаване на калориите. Сред всички жени, наблюдавани по време на изследването, най-добри резултати са били регистрирани сред жените, които спортуват средно по 60 минути дневно.

Източник: БГНЕС

Сподели в:

Нередност Изпрати Принтирай
Facebook

Няма коментари

Съдържанието в коментарите представя мнението на потребителите на Medicine.bg. То не е проверено от модератор за медицинска или фактологическа точност и не замества консултация със специализирано мецинско лице.

Добави коментар

Коментари, които не са свързани с темата и съдържат неподходящо съдържание, могат да бъдат модерирани или премахнати.

Нагоре към статията

Индекс на телеснaта маса

см
кг.
год.
Регистрация на лекар

Вие сте лекар?

Създайте подробен профил и представете вашата практика.

Page generation time: 0.16970 seconds