Новини и статии

С какво да задоволим глада между храненията?

Публикувано в: Хранене и диети 1 October 2013

sandvichsribaton

Организмът се нуждае от енергия през целия ден. Неизбежно е да огладнеете между основните хранения и точно тогава се появяват изкушенията под формата на бисквити, солети, шоколад...

За да избегнете консумирането на излишни калории, трябва да подберете правилните храни. Комбинирайте плод и протеин. Хапнете ябълка и чаша нискомаслено мляко, за да подобрите метаболизма си и да ускорите изгарянето на калории.

Фибрите засищат, а протеините освобождават енергия за по-дълъг период от време. Може да хапнете и авокадо, пълнено с извара. Така ще си осигурите 9 гр. протеини и 7 гр. фибри само за 200 калории.

Ако искате нещо по-специално – поставете върху пълнозърнести крекери (бисквитки) риба тон от консерва (без добавки). Ще си набавите и омега 3 мастни киселини. Скаридите също са вариант. Пробвайте и млечен шейк с нискомаслено кисело мляко и горски плодове. Ако нямате пресни, може да сложите и замразени, но пропуснете захарта.

Вариантите са безкрайни!

Източник: Health.bg

Сподели в:

Нередност Изпрати Принтирай
Facebook

Няма коментари

Съдържанието в коментарите представя мнението на потребителите на Medicine.bg. То не е проверено от модератор за медицинска или фактологическа точност и не замества консултация със специализирано мецинско лице.

Добави коментар

Коментари, които не са свързани с темата и съдържат неподходящо съдържание, могат да бъдат модерирани или премахнати.

Нагоре към статията

Индекс на телеснaта маса

см
кг.
год.
Регистрация на лекар

Вие сте лекар?

Създайте подробен профил и представете вашата практика.

Page generation time: 0.14590 seconds